A sneakerek, a babzsákok és a virtuális valóság a jövő a munkaerőpiacon?
A Z-generáció szerint a következő tíz évben a virtuális valóság forradalmasítja majd a munkaerőpiacot. Hamarosan a három legtöbbet tanulmányozott generáció, az X, az Y és a Z egyszerre lesz jelen a munkahelyeken. A Generation series nevű kutatás eredményei szerint az ideális munkaerő megszerzése és megtartása múlhat azon, hogy a munkáltató felismeri-e a különféle korosztályok teljesen eltérő igényeit.
Többek között erről is beszél majd a METU ma esti Sok/k/színűség mottójú TEDx eseményén Trunk Tamás, a "Sneakerek, Márkák, Z-Generáció" című könyv szerzője, a DABLTY néven ismert is YouTuber. Szerinte nem a babzsák a lényeg, hanem a korosztályra jellemző formálhatóság, sokszínűség. "A közösségi média révén szuperhőssé válhatnak számunkra vállalatvezetők, neves vállalkozók is. Bár azt mondják, az influencerek befolyásolnak minket, biztos vagyok benne, hogy nekünk inkább inspirátorokra van szükségünk."
A kutatásról és a munkaerő-piaci trendekről bővebb információ ITT található.
2018. 10. 25.Hírek
A világ egyik legjobb egyetemével kötött partnerséget a Budapesti Metropolitan Egyetem
A világ egyik legjobb egyetemével kötött partnerséget a Budapesti Metropolitan …
METU X Artus Stúdió előadás: Kérész Művek 81. - Hasítunk
A Budapesti Metropolitan Egyetem hallgatói és az Artus közös performansza …
Kopátsy Sándor: KOPP! - pályázat díjazottak
…
A METU oktatóinak előadása a XII. Nemzetközi Médiatudományi Konferencián
A METU oktatóinak előadása a Marosvásárhelyi Művészeti Egyetem által szervezett …
METU Craft and Design / The future generation kiállítás nyílt
METU Craft and Design / The future generation kiállítás nyílt …
Kiemelkedő eredmények az Üzleti, Kommunikációs és Turisztikai Kar TDK kari fordulóján
Nagy Lajos király úti kampuszunkon idén is nagy sikert &eac …
A környezetvédelem kulcsa a tudás és szemléletformálás
A környezetvédelem kulcsa a tudás és szemléletf …
Jelölj minket 1. helyen 2024.07.10-ig!
…